Alla inlägg under oktober 2007

Av Maria - 21 oktober 2007 23:33


Tack Linda för ikväll!

Fick komma på andra tankar för en stund...

Älskar dig gumman!!



Älskar min familj och mina vänner över allt annat ! ! !

Tack för att ni ställer upp så mycket för mig.


Nathalie, Du lyser upp mammas dag, Du är ljuset i mörkret! 

Du är mitt allt gumman!! Älskar dig så min Ängel !



Av Maria - 16 oktober 2007 20:42


Jag och Malin var på vårt första föräldrarmöte idag, shit vad vuxen man vart :) Inget jag ser framemot speciellt mycket framöver. Det var mycket jag redan visste, men det är nog bra att få lite information ibland ändå !


Nu ska jag lägga mig och kolla på Desperate Houswifes sen försöka sova... jobba imorrn. Kul men jobbigt när man är van att bara få vara hemma :P

Men ska bli skönt att få göra nånting än att ligga som en annan soffpotatis..


Natti ! !

Av Maria - 15 oktober 2007 14:28


Lördagen var skit kul. God mat, trevligt folk och det bästa med allt var....

- Efter maten så fick Anna Tommy Linus Niklas och Therese gå ut från lokalen, det lät som att dom skulle få en överraskning. Började då tänka varför var det inte bara Anna och Tommy som gick. Efter ett litet tag så kommer det en präst in. JA!! Anna och Tommy gifte sig. ÄNTLIGEN!

Alla vart chockade, för det var inte nån som visste, alla jublade, alla fick tårar i ögonen. Vilken överraskning..


Men det kunde inte bli bättre, vilken 50-års fest va!! :)




Av Maria - 12 oktober 2007 16:02


Lill snuttan har nyss farit. Var lite jobbigt att lämna henne idag, men hon var glad att få följa med dom hem så jag får väl vara glad för det :) ...


Ikväll blir det en riktig lugn kväll, ska bli riktigt skönt faktiskt.

Måste ju vara pigg tills imorrn då det är 50-års fest, det ska bli riktigt skoj.



Nu blir det soffan och en film....


Av Maria - 11 oktober 2007 15:01


Går till mina underbara vänner!

Tack för att ni finns! Älskar er!


Grattis Felicia på 5-års dan!


Nu blir det soffan sen på kalas :)



Av Maria - 6 oktober 2007 18:45


Ikväll blir det vin hemma med tjejerna. Får se hur det slutar om vi blir hemma eller om det blir utgång.


Helena ringde nyss, hon hade varit till ett medium. Jocke hade tagit kontakt med henne så nu har man nyss fått ur sig lite tårar :/

Det var skönt att höra men ändå jobbigt, det är så svårt att förklara hur det känns att få höra nåt sånt fint om en person som man älskar men ändå inte kan "prata med" .


Tack för dina ord Jocke, det kändes så skönt att höra! Jag hoppas du har det bra!
Älskar dig nu och för alltid ! ! !


Nu måste jag skynda mig innan dom kommer......



Av Maria - 1 oktober 2007 21:52


Till Anna 50 och Bella 21! :)




Vad gör man för att förtjäna det här ?!

Acceptera och gör det inte värre än vad det redan är...


:(


Skapa flashcards