Alla inlägg under december 2007

Av Maria - 31 december 2007 20:28


1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Ja :)

2. höll du några av dina nyårslöften?

Nej inte i år heller, ska göra ännu ett försök

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp

4. dog någon som stod dig nära?

Nej ingen

5. vilka länder besökte du?

Höll mig i sverige hela året

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Ärlighet

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

19 augusti kommer jag alltid att minnas vilket år det än är

8. vad var din största framgång 2007?

xtra jobb skulle jag tro

9. största misstaget?

trott på folk som sedan svikit

10. har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej. förkyld endast :)

11. bästa köpet?

Min lägenhet :)

12. vad spenderade du mest pengar på?

Nathalie och lägenheten

13. gjorde någonting dig riktigt glad?

Allt som Nathalie gör ;P

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

Hmm....

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare !

16. vad önskar du att du gjort mer?

Vet inte

17. vad önskar du att du gjort mindre?

Mycket =P 

18. hur tillbringade du julen?

Med familjen hos mamsen

19.vart du kär i år?

Maybe ;)

20. hur många one night stands?

Inga!

21. favoritprogram på TV?

Många ;)

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hata vet jag väl inte, men tröttnat

23. bästa boken du läste i år?

Liam Norberg !

24. största musikaliska upptäckten?

Skulle kanske vara Marie

25. något du önskade dig och fick?

lägenhet

26. något du önskade dig men inte fick?

Jobb =P

27. årets bästa film?

Kommer inte på nån just nu

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Flyttade och firade den med vänner!

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

.......

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Blandad!

31. vad fick dig att må bra?

Mina vänner och familj!

32. vilken kändis var du mest sugen på?

Robert Hanna ;P haha... Kommer inte på nån

33. vem saknade du?

Jocke!

34. de bästa nya människorna du träffade?

En grabb ;)


Av Maria - 12 december 2007 23:26


Igår var det Lucia på dagis, Nathalie fick vara en liten peppakaksgumma och Wilhma var en liten tomtegumma ;) Sötnosarna. Kommer bilder sen när jag hittat sladden till kameran..


Idag vart det en sväng ut på Ikea med Mamsen och Linda. Nu har jag köpt allt till julgranen så nu ska den bara upp. Vill sätta upp den men väntar, ska bli spännande att se hur Nathalie sköter sig :D


Vart inge mer samtal med Linda och Sofia. Tror dom somnade båda två, sömntutorna där.. Får ta igen det imorrn tjejer :) Måste lösa krisen nu..


Just nu är livet på topp, jobbigt med julen bara. Men vissa lyser upp mina dagar!!


Back to msn ;) ;)


Av Maria - 8 december 2007 22:48


Helgen har bestått av jobb faktiskt, eller torsdag & fredag.

Julbord och mycket folk, fick iaf bästa bordet ;)

Jobbade med go gumman Linda, kul att jobba med henne igen.

Torsdags efter jobbet gick vi och bytte om sen direkt till baren ;)

Mötte även upp mamma och syrran :) Torsdagen var en riktigt trevlig kväll, det hoppas jag på mer av!!


You and med bejbi have always fun!!!


Ikväll vart det en myskväll hos syster. Skönt, kändes som det behövdes. Fast var nära att det vart utgång!


Malin, hjälp mig och söka ;) 


Nu blir det film sen sova!!






Ovido - Quiz & Flashcards