Alla inlägg den 3 november 2007

Av Maria - 3 november 2007 00:36


Inge vidare på det här med blogga märker jag =P


Ikväll vart det Idol kväll med några av tjejerna . Jag och Tess drack lite vin. Nån vart visst lite "rund om fötterna" ;) Tess alltså ;P


Malin, Vi måste se One Tree Hill snart, vi har mindre än en säsong kvar :D


Satt och läste gamla GB, dumt gjort av mig just nu.

Fan vad jag saknar dig Älskling! Hur ska jag klara det här....?! Över 2 år har gått men det känns likadant som första dan...... :(

Det är ett tomrum som aldrig kan fyllas.


 Hur mycket jag än försöker så går det inte att försöka gå vidare... Ingen kommer nånsin kunna ta din plats, men när kommer tiden då jag kan "gå vidare" ?!?? 


Nu har snuttan vaknat... Igen.. Det är inte lätt när tänder är på väg att komma...


Natti Natti ! ! !



Ovido - Quiz & Flashcards