Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Maria - 29 juni 2008 19:19


Torsdags: Jag syster mamma och ida var på Oleary´s. Blev fotboll och några cider, mycket trevligt. Mamma och Ida drog sig hem tidigt medans vi fortsatte en runda på stan!


Fredags: Då var det dags för mig och Linda att åka ner till Jättendal och kolla på Wahlströms. Sofia kom ner lite senare också.. trevligt var det men lite för nykter var vi så vi åkte hem och drog ner på Oleary´s istället.

Och där dök Sara upp också, trevligt tevligt :D


Lördag: Myskväll hos Linda med barna. Film och gotta, trevligt..skönt att bara ta det lugnt och bara vara..


Idag var vi till mamma och fikade, smörgåstårta, riktigt gott! Så nu är man mätt och belåten!!  :)

lånat filmer av broder, så ikväll blir det film och fotboll!

Heja Sverige, ne just ja dom var ju ute =P
Heja Spanien! ! !


Btw, Grattis till mig själv på 22 års-dagen! :)

Haft en mysig dag med min familj!

Love You!!


Jag har slutat blivit förvånad!


Och tack till dom som jag fått sms och uppvaktning av ! ! !



Ovido - Quiz & Flashcards