Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Maria - 19 augusti 2008 20:58


Nästan nyss hemkommen från matfors.. Varit hos Nathalies farmor och farfar, vi var bort till minneslunden med blommor och en jättefin teckning som lill snuttan gjort till sin pappa..

Allt känns tomt, får inte fram nåt. Minnena lever kvar och alla saknar dig så Jocke!! Varrför skulle det sluta så här?! Jag hoppas du har det bra nu och en vacker dag kommer vi att ses igen!


Saknar dig så, går inte att förklara!

Av Maria - 19 augusti 2008 10:57


3 år av sorg och saknad !!

Det går inte en dag utan att jag tänker inte på dig, på oss, våra minnen!

Du finns alltid i mina tankar!
Saknar dig så oerhört mycket min ängel!!

<3





Hur Ska Jag Klara Mig
Hur Blir Det Utan Dig
Jag Vill Berätta Hur Det Känns
Att Du Betyder Allt För Mig
Men Nu Har Livet Bytt Frekvens
Och Jag Kan Inte Glömma Dig
Kanske Finns Det Inga Svar
På Dom Frågor Som Jag Har
Minnet är Allt Jag Har Kvar




Ovido - Quiz & Flashcards