Alla inlägg den 5 september 2008

Av Maria - 5 september 2008 21:45







Av Maria - 5 september 2008 21:19



Har nyss kommit hem från mamma. Hade en liten tjej släktträff :) Trevligt trevligt!

Jag,Nathalie,Mamma, Linda,mormor,moster,morfars 2 systrar, mammas kusin och min tremänning Anna.. var ett tag sen så det var kul att få träffa dom. Hoppas det inte blir lika långt till nästa gång.


Hade ju även tjej kväll igår hos Therese, middag och mys.. Var riktigt trevligt! Massa mat och efterrätter :) Mmm..

Min lilla sötnos Nathalie låste även ut oss, vi var ute på balkongen och hon gick in och drog igen dörren, där ute stog vi och snuttan där inne fick panik.. Linda hoppade över balkongen (som tur är bor dom längst ner) och in och låsa upp :D


Även att min Highlights skiva försvann i november förra året, och idag hittade jag den.. Som jag har sökt, som en galning med andra ord!! Och idag hittade jag den ovanför datorn på databordet, och tro mig jag har sökt hur många ggr som helst där (?)  Hmmm... Mysko


Vad ska man hitta på nu då?! Bara skit på tvn, får nog titta på en film istället.



 




Ovido - Quiz & Flashcards