Alla inlägg den 11 september 2008

Av Maria - 11 september 2008 10:26


Ikväll blir det tjejkväll hemma, jag nathalie och felicia ska mysa :)

Var och handlade nu och köpte lite gott och när jag gick förbi tidningarna så fick jag syn på en "hannah montana" tidning som jag bara måste ha.. Så den inhandlade jag också så får se hur glad min lilla prinsessa blir när hon kommer hem och får den! Tror det var en posters med så den hamnar väl på väggen eller nåt i hennes rum kan jag tro :)

Jag och mamma har även hittat en julklapp till Nathalie (ja redan) :). Såg i jysk tidningen att dom har Hannah påslakanset. Mamma visade Natta och hon sken upp och sa: ha hannah!


Försöker få tag på Macke nu så han kan följa med mig ut på Ikea och köpa byrån till sovrummet, orkar inte bära själv :/


SÅg nya OTH avsnittet, jobbigt att man måste vänta 1 vecka till.. huumm...


Av Maria - 11 september 2008 10:22


Idag skulle våran kära Jocke blivit 26 år!

Grattis gubben!

Hoppas du har det bra min fina Ängel !!!



*Saknar dig så otroligt mycket! *

Ovido - Quiz & Flashcards